torsdag 12 december 2013

Svårt val!!

Hej på er!! 
Det var ett tag sedan, har många kvällar tänkt att nu skall det banne mig bloggas lite grann här men nej nej. Det har varit mycket nu men bara positiva händelser =) vi har nämligen flyttat upp på vinden, så nu himla kul.
 Nu har vi alla våra egna kryp in förutom jag och gubben som har samma då ,hehee. Det är väldigt tomt i alla rum, och man ser hur mycket möbler det fattas. 
Lite i gången blir nog bra, man kan ju inte få allt.

 Så i brist på soffa till vardagsrummet (den gamla ektorp 3sits soffan flyttar upp på vinden) så skall vi till ikea i hälgen och shoppa lite. men valet är inte så lätt. 
Gubben vill ha den vita 2 personers ektorp soffan och jag vill ha den vita 2personers kvik soffan. Men vi får väll helt enkelt provsitta och testa vilken som passar oss best. Vad tycker ni?? Vilken skulle passa vårt vardagsrum och är kvik soffan bra, nån som har en sån??

Kvik eller ektorp?? Hmmm....

Nu behövs det lite skönhets sömn så jag orkar till jobbet imorgon och sen tar jag helg, såå skönt!
Natti natt



1 kommentar:

  1. Har ni redan köpt nu?
    Vi har ektorp, men kvik är ju snyggare!! Fast jag kanske skulle sakna armstöden på kvik? Hmm..
    Men på kvik skulle ni slippa hörnen längst ner som är på ektorp , dom håller sig inte sådär perfekt vikta länge :P

    Kram

    SvaraRadera