fredag 8 november 2013

Pb Home




 En Novemberdag...
 Den bästa dagen på hela veckan är här FREDAG!!!
Det har piffats och städats här hemma idag på båda våningarna. De nya fina dynorna som jag hämtade hem i veckan kommer från Quriosa, även de fick komma fram idag. 
Gillar dem alla på olika sett men dynan med de svarta pom pomsen är min favvis. Tanken var ju att det skulle få pryda den nya kommande vardagsrums soffan, men ni vet 
inte orkar ju jag vänta sååå länge =)
Pb home har så mycket fint, köpte även två stycken snygga krokar som kommer att komma i vårt sovrum (bilder på dem kommer att komma senare)
Quriosa hade även fått in massor med annat fin fint från Pb Home, om ni blir sugna på att se mer så kan ni ju alltid kika in på deras hemsida HÄR!




Lilla voffsen Alma skall alltid vara där jag är och även 
hon gillar de nya mjuka goa dynorna!













 Hemmet helgstädat och i skick för det kommande fredagsmyset. Lite tända ljus och eld i spisen och en kaffekopp i handen och man mår bara bra och är på toppen humör för i helgen skall vi flytta upp på vinden =) jippiii..

Ha det gött och njut av fredagen.
KrAm
 Tjilevipp tjilevipp!!!


1 kommentar:

  1. Snygg kuddar! Skulle kunna tänka mig alles och sammen :)
    Måste se mig omkring efter nya kuddar nu till vår nya soffa. Det med små bollar var ur söt.
    Ha en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera