lördag 12 oktober 2013

Lördags häng





 Todelloooo
 Hur har ni det, bra hoppas jag!
Här hemma hos oss har det verkligen varit sjukstuga i en månad nu *suck och stön*
Fick uppleva ett barn med öron inflammation för första gången, inte alls kul. Lilleman var så sjuk och grinig en vecka av all öron värk, matstrejk och feber. Sedan då han äntligen blir frisk så var det dotterns tur att vara krasslig och sedan då damen tillfrisknade så fick lillen feber IGEN,,,,
Nåjaa4 dagar varade den flunssan tills vi kom in på nästa vecka då vi alla var friska och besökte rådgivningen och han fick sina ett års vaccinationer och förstås så får han feber på kvällen. ÅÅhh herregud tänkte jag vad mera!!! Vi är som ett gäng vandrande zombier efter alla förkylningar och alla sömnlösa nätter, NU RÄCKER DET!! En vecka var vi alla friska och vi han ladda batterierna lite grann, och vad HÄNDER det sen. Jo jag vaknar på natten i hemska magsmärtor och visste inte vad som var felet. Men efter ett besök hos läkaren var jag genast mycket klokare, jag hade haft ett gallstens anfall och nästa vecka blir det operation :// Känns verkligen som man är på botten nu. Men hoppas på att allt blir bra igen och att man äntligen mår bra igen. 
Så nu säger jag bara komsi komsi op dagen så att jag slipper detta!

Nåjaa nu över till nåt lite roligare =) Idag är en sån dag då man verkligen mår bra och alla har varit på toppen humör och man har orkat städa och greja lite här hemma umgåtts med familjen och  haft det fin fint. Kan säga er att jag tror att vi aldrig har haft det så stökigt här hemma förut. Men nu är det fixat!  Så nu lite vardags rums bilder till er från vårt vardagsrum. Mattan har fått flytta in igen, skönt med lite mjukt och varmt under fötterna igen. Möblerat om lite grann och det viktigaste av allt är att alla ljuskoppar och stakar har fått komma fram igen. MYYs..



På övre våningen är det full rulle, gubben håller som best på att lägga golven och det blir så fint. Vilken tur att nån av oss har lite energi i alla fall, han är så duktig! Hoppas snart att vi får flytta upp och vi alla får våra egna kryp in!!
Nu då alla andra här i huset sover så skall jag kura in mig i filten och kolla på lite romantisk film (som gubben tycker är sååå tråkigt) man måste ju passa på ;)

Ha det best och ta hand om er!!
Kram

4 kommentarer:

  1. Vad fint vardagsrum ni har. Säkert skönt att sjunka in i soffan. Ha det bra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar! Absolut soffan är best ;) Ha de bra

      Radera
  2. Oj så fint ni har, gillar soffbordet jätte mycket :) Ha en bra vecka!

    SvaraRadera
  3. Tack =) jo gillar också det massor, ett gammalt loppis fynd =) Ha en bra vecka du också!

    SvaraRadera