tisdag 3 september 2013

I'm sold...


 Hali halooo alla ni och välkommen september...

 Surt då sommaren är över men visst är det mysigt med hösten också. Det bästa med hösten är nog de mörka kvällarna och alla fina färger som naturen bjuder på och inomhus då man börjar tända en himla massa med ljus och har lite eld i brasan och sen till min absoluta största favorit är att dra på sig ett par sköna varma stickade strumpor ojoj då njuter jag till hundra =) 


Sen det där med inredningen som sätter igång med raketfart då man börjar tillbringa mera tid inomhus. Det skall vara lite varmare nyanser och lite mysigare och lite lite nytt. Hittade här om dagen en alldeles nyöppnad webb butik och vad händer, jo jag är helt såld! De hade alldeles underbara pouffar (och massor med annat fint) såna har jag dreglat efter länge och undrat att var kan man hitta såna??? Nu har jag chansen, men då var det ju det där med färgvalet. Vit är ju alltid vit ,snyggt, fräscht och evigt, nåt som inte jag brukar tröttna på men då var ju den kastanj färgade poufen också super duper snygg. Lite murrigt varm och mysig. Oj oj nu blev det svårt...
Help meee!! Snälla!!
Klicka dig in på den nya webbshopen Zoco home <-- font="">och inspireras av allt det vackra!

Hoppas att ni har det gött!!
Kram

 (Lite inspirationsbilder till er från Zoco home, bilderna är lånade därifrån )
NJut!!








4 kommentarer:

  1. Supersnygga puffar!!! Men svårt med färgval, det håller jag med om! Måste kika in på hemsidan jag också... :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo det är super svårt alla är de ju snygga men tror nog att jag kanske satsar på den vita =))Absolut skall du kika in =)

      Radera
  2. Hallå där!
    Riktigt snygga puffar! den svarta var nog min favvo.
    Så mycket snyggt på dina inspobilder. Ja nu på hösten blir man verkligen sugen på att göra om hemma och fixa med diverse projekt.
    Imorgon är det fredag och visst är det härligt!
    Ha de fint!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jo de är alla så snygga! Måste ha allihopa ;)) Känns som 0m det är så mycket man villa ha nu till hösten, synd bara att plomboken räcker inte lika långt som drömmarna =) Fredag är best!
    Ha de gött!
    Kram

    SvaraRadera