lördag 15 juni 2013

Quriosa 3 år








 Hipp hipp hurraaa....
för Quriosa som fyller 3 år och som har ett födelsedags erbjudande på -30%
 Passa på nu hörni =) Kika in här!

Har gillat denna gårdsbutik massor enda sedan de öppnade sina dörrar, det finns ju så mycket fint där som man inte riktigt vet vart man skall ta vägen ;).  
Massor med fin fint för hemmet och fina damkläder har de också! Det fanns ett par svart Calou skor som jag så gärna skulle ha velat ha men de får vänta till en annan gång =)








Please jeans...
 Nu har också Quriosa fått in av de super snygga plaese jeansen. Ha länge spanat på jeansen på olika svenska webb shoppar för att jag inte har hittat några här i Finland. Men nu, äntligen så har jag köpt mig mina första . De är super sköna och snygga tycker jag, mina absoluta nya favoriter i garderoben. 
So happy happy....
Nu skall det nya doft ljuset tändas som jag handlade idag och barnen skall nattas.
 SEdan blir det soffan och film...Sköna lördag! 
Ha det best!
 Kram










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar