tisdag 5 mars 2013

Black

Hej sköna tisdag...

Lite mys med lilla L i morse framför tv:n och sedan har vi städat i grovköket vikt buk och tvättat. Tvättade hela sofföverdraget till vår ektorp soffa igår och idag var det dags för det värsta jag vet, nämligen att stryka allt *suck* finns det något värre. Men snyggt och rent blev det, måste säga att jag är super nöjd över soffan lätt att ta lös alla tyg delar och tvätta perfekt för en barnfamilj och dessutom om man har djur.

                                                    
     Black....

Som ni ser så blev lillens säng blank svart, ni måste nog tycka att jag är konstig som målar en bebis säng svart. Men men det kommer att komma massor med FÄRG granna leksaker och tyger m.m. och mönster som kommer att göra baby rummet färg glatt och 
 ett rum som lockar den lille till lek och skoj. 
Han var nog lite fundersam först då han sattes ner i sängen. Men riktigt nöjd tror jag att han var =)=) Lite svårt att veta, vad en sån liten krabat funderar och tänker på ibland. =)
Nu skall jag börja slipa och måla mitt nästa projekt!

Ha en fin dag och ta hand om er alla bloggisar.
Kram/Linda






8 kommentarer:

  1. Snyyygt! coolt med svart färg,blir säkert perfekt när man hör vad allt annat som kommer till :)

    SvaraRadera
  2. Tack! Jo jag tror och hoppas det, finns ju inget roligare än att planera och inreda barnrum, då man får lite "leka" med fantasin och färgerna =) Gillade blank svarta färgen massor, skall måla mera mera =)=)

    SvaraRadera
  3. Faktiskt snyggt med svart, blir nog bra det där. :)

    SvaraRadera
  4. Jättesnyggt! Svart passar nog bra också i barnrum, en färg som tyvärr ännu di flesta är rädda för, men som du sa bland all annan färg, funkar den superbra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Absolut det var också jag förut men inte mera =) som tur. Tycker att det är så snyggeli snyggt med svart =)!

      Radera
  5. Hej Carolina!
    Tycker det blev jätte snyggt med svart spjälsäng!! Varför ska man ha som alla andra liksom. Perfekt med basfärger som svart och vitt, sedan kan man ju komplettera med färgklickar.
    Ha en fortsatt fin vecka!
    Kram på dig

    SvaraRadera
  6. Älskar dessa basfärger, så lätt att kasta in lite färg i det hela sedan då man känner sig för det. Det där med att inte ha
    som alla andra gillar jag =)=).
    Har nog en salig blandning av allt, men det är jag.
    Ha det bra! Kram

    SvaraRadera