onsdag 23 januari 2013

Roses

Liten bloggstund =)
Soligt, kallt men otroligt vackert ute...
 Själv har det varit en inne dag för vår del då lillen är sjuk.
Men han har sovit en hel natt , så både mor och son har varit pigga det har städats och ordnats i skåpen. Känner mig så otroligt energisk för en gångs skull.
 jeeeeee....Så vad göra nu??? =)
hmmmm..



Roses...
Älskar snitt blommor olika färger och gärna nått som doftar starkt. Denna gång blev det vita rosor. Såg att det hade kommit massor med "vårblommor" våren börjar synas i butikerna så småningom men jag har inte sett några vita pärlhyacinter ännu som hör till mina favoriter.
 Sooon!!

Efter dagens skåp städning så hittade jag min silver buddha som fick komma fram och göra sig fin på ett av små borden i vardags rummet. Hittade en hel del annat som jag inte har haft framme på länge,glömt bort eller sånt som jag tröttnat på. Så i morgon skall det fram plockas fram mera obehövliga saker som skall prissättas och föras till loppis nästa vecka. 
Hoppas på bra försäljning =)
 Nu skall det njutas en stund av en kopp god cappucino framför datorn. Sedan upp på vinden och slipa slipa och spackla ååh gud så roligt NOT men det skall göras.

Ha det gött =)=)
kram


4 kommentarer:

  1. Hoppas Lillen redan bättre! Kommer ihåg tiden när man bara fick bli hemma när min lillfröcken var sjuk ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo han är redan mycket bättre =) men hostan den är seg som bara den =( visst är det skönt att ta hand om sina <3 =)

      Radera
  2. Vi har också sjukstuga, med febrig lilleman. Nätterna är ju sådär kan man kanske säga... Tine K-vasen är annars hur tjusig som helst med de vita rosorna! Ojoj!

    SvaraRadera
    Svar
    1. SSå tråkigt med sjukstuga! oj nej ni också,hoppas att han blir bra snart.Nätterna är nog värst *suck* Jo älskar den vasen vill ha mera i samma serie men lite i gången =)

      Radera