lördag 26 januari 2013

Renbäddat

( Lampa bloomingville, bord & lilla buddahn fån cannelle resten är från ikea )

Hello lördag....

Hmmm vilket knepigt ljus det blev lite bluee...ganska häftigt tycker jag. Hela hemmet såg lite sådär grå blått ut då mörkret där ute sakta men säkert kom.

Har ju visat er ganska lite bilder på sovrummet vet inte varför men kanske för det är vårt tillfälliga sovrum. Men så såhär ser det ut passade på och klickade lite foton efter att jag renbäddat, inte så mycket extra krusiduller förutom en hel del med dynor (älskar dynor) men gillar det ganska enkla. 
Har mycket funderingar om vårt blivande sovrum skall det vara svart, grått, mönster ja jag vet inte. BESLUTSÅNGEST!!!! 
Hur skall jag kombinera det moderna lite gamla med en liten touch av det asiatiska.
 Ja lycka till säger jag till mig själv! Vi får se...=)
 Allas sovrum kommer att vara på övre våningen och ett allrum och ett badrum. Väntar massor på att det skall bli klart, har huvudet fullt med ide'r. Orkar inte vänta mera känns det som.

 Ikväll blir det lite tortillas till några goa filmer då de små har gått och lagt sig .
See ya!!!!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar