lördag 3 november 2012

Olivia's

Hej lördag!!!
SSå skönt med lördag hela familjen samlad och man får ta dagen som den kommer. Hoppades på en riktig sov morgon, men istället blev det väckning kl.06.00 *jäsp*
Har gått runt och mysat i min nyaste nya poncho från Ester elenora som fick följa med mig hem från den lilla söta butiken Olivia's som finns i saluhallen.
 Butiken är fylld med lite inredning och massor med fin fina kläder från saga, ester elenora och emma&malena kan hända att jag missade nåt märke då det fanns så mycket vackert att se på.
 Pippi kläderna för både liten som stor gillar jag massor, älskar mönstret och färgerna *så sött* 

En stor favorit som jag skulle vilja ha och ofta tänker på som skulle passa både till fest och vardag är det häftiga lilla bling bling väskan med dödskallar på, aahh den är så häftig. 
 Kanske tomten kommer med en så till mig  ;) =)

Önskar er all en fin lördags kväll!!
.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar