torsdag 29 november 2012

En liten julklapp till mig själv



Iphone...

Jeeee fy och usch vad glad jag är idag =). Fick hem levererat ett litet paket i morse. Snabbt upp med paketet och det var min iphone, så vit så fin. Hoppas att den är så bra som de säger.  Har alltid haft en Nokia så det var en hel del nytt på den här luren, en massa installationer 
och annat komplicerat fattade naada...
 Det blev några samtal till en vän som har en likadan för att fråga lite tips. Har laddat ner en hel del musik och blev riktigt positivt överaskad över ljud kvaliteten. Har haft lurarna på och hört på bra musik både då jag har kokat och hämtat in ved, fånigt ja jag vet men jag är ju så glad =)=)

 Nu ska jag fortsätta leka med luren min och söka efter nåt snyggt skal till den, bling bling ska de va!
Kanske nåt i den här stilen???? =)
Önskar er en bra torsdag!

6 kommentarer:

  1. Man får gratulera till den bästa telefonen någonsin! Du kommer inte att ångra dig, bildkvalitén är inte den bästa alla gånger men man fotar ju inte viktiga foton med iPhone heller. ;)

    SvaraRadera
  2. Tackar, jo hoppas verkligen det men det låter ju lovande =)=) Tog nåra bilder här hemma idag och tyckte att den tog riktigt/ok bra. Funderade länge vilken modell så det blev till sist 4s 16gb =) Känner mig nöjd. Finns massor med fina skal till dom överallt måste skydda den lilla skönheten =)

    SvaraRadera
  3. Det ska du göra och skaffa ett skal, på så vis hålls den som ny hela tiden. Dagtid brukar bilderna bli bra, men det kan ju även vara så att jag inte riktigt förstår mig på alla funktioner. :P Njut av den! :D

    SvaraRadera
  4. Kul med en julklapp till sig själv! Måste jag också fixa! :-)

    SvaraRadera
  5. Ja det tycker jag att du ska göra =) de borde alla göra ! :)

    SvaraRadera
  6. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera