onsdag 20 juni 2012

Onsdagslyx




Tjinngeling...
Igen blev det några dagars bloggpaus =( Fattar inte hur jag har så mycket att göra hela tiden. Startade lördagen med en stund för mig själv vilket var första gången sedan lillen kom till världen. Lämnade familjen hemma och åkte iväg till Quriosa på deras 2 års dag. Hittade några nya uppiggande favoriter, b.la. halsduken med stjärnorna på den är sååå fin love it och ett läder armband med silver text på och två fina affischer en smultron och en potatis som skall få fina ramar och hängas upp i bud språket. Passade på att shoppa ordentligt eftersom man fick -20% på allting, inte illa. 

Lördagen den 16.6. firade vi min födelsedag blev hela 26 år gammal och sedan på kvällen for vi till våra vänner på grillfest. Bättre födelsedag kan man inte få =)

Ajajajajj...trodde jag. Tog mig i nacken och gjorde det som jag länge velat men inte vågat men nu är det gjort och jag var rädd helt i onödan. Var och piercade mig i läppen som ni ser på bilden. Det tog inte sjukt alls märkte inte av nålsticket, jag skakade och knep ihop händerna och var livrädd och så sa han KLART. Så nu har jag fått min bling bling knapp =)
 Nu iväg och natta barnen sedan blir det grill tajm för oss vuxna.
See ya...

1 kommentar: