onsdag 15 februari 2012

Snöiga onsdag.




Feber feber feber nu får det räcka, har massor att göra. Tycker synd om P som får direkt börja med snöarbetet ute då han kom hem från jobbet. Som tur orkade jag åtminstone fixa disken och koka mat så riktigt värdelös var jag inte. Jag och tösen har båda två varit riktiga soffpotatisar idag. Kollat på barnprogram och massor med annat onödigt.
Tog fram inredningsböckerna som jag inte brukar ha tid för, kokat kaffe och tänt på lite ljus och bänkade mig på soffan igen =)
Vi e goda vänner
(soffan & jag).
Som alltid går man in och kollar till olika webb butiker (åtminstone jag) då man är krasslig och kan inget annat göra, och idag fastnade jag på H&M:s rea shop. Det blev påfyllning i dotterns garderob och ett par nya påslakan till oss vuxna, ganska snygga var dom hoppas att de är av ok kvalitet.
Nån som har erfarenhet ???

Kram/Linda

2 kommentarer:

  1. Soffan och jag... tror jag ska komma och bli bekant med din soffa jag den verkar bekväm ;)

    SvaraRadera
  2. Jepp, tycker att jag inte gjort annat en legat och degat i soffan dessa dagar. Men det är väll ok att vara lat då man är krasslig, fast det är svårt.Ser alla dammråttor som bara svevar framför soffan AAARRRGH. Komsi komsi =) =)

    SvaraRadera