söndag 10 maj 2015

Morsdag


  
Vilken underbar dag
Hoppas att ni alla fina har haft en toppen mors dag.

Trots att alla är däckade i feber och värsta hostan. Så blev jag uppvaktad i morse med frukost på sängen, kort och presenter och fick höra hur jag var 
världens bästa mamma och sambo. Hjärtat fylldes med massor med kärlek och värme. 
Känner mig lyckligt lottad över att få vara mamma till dessa små troll.






 Nöjd och glad mamma i huset trots att jag inte kunde åka och uppvakta min egen kära mamma, som är för mig den allra bästa mamman och min stora förebild LoVe YoU.

Några halvsuddiga bilder från dagen vår som mest har tillbringats framför teven, legobygge, middagsvila och några turer vid kylskåpet hehhehehee..

Nu mysa vidare och kika på Johan Falk spännade spännande...
Kram 
L
 Pssst.. den fina mors dags presenten får ni se på i morrn =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar