tisdag 19 maj 2015

Att ha hittat den perfekta plånboken

 Hellooo to you denna månda kväll..
Näst sista jobba veckan rullar igång och snart snaaart blir det lång ledigt med barnen och gubben, ja hela två månader OMG vad skönt. Längtar massor!
Här har lediga måndagen rullat på normalt förutom att vi hade besök av finaste fina väninnan och hennes lilla gosse. Kul med lite tjej snack!

Från mig till mig
Ibland måste man ju få unna sig lite extra, eller hur?!
Efter att provat på många olika "billiga" exemplar av plånböcker , så var det ingen som slog min gamla trotjänare som hade kostat skjortan men som sist började vara lite väl använd. Men nu slog jag till då jag hittade denna finisen på mitt snabba besök i Aukia och dessutom på rea. Oj oj så glad jag blev, sådär gulligt puder rosa dessutom! Den rymmer massvis med kort och slantar (har ju så otroligt mycket av dem så)  *hahahahaaa* iphonen ryms och så det lilla som krävs för att pudra näsan om man så vill. 
Happy me, me and my guess wallet! *hih*

Nu krama kudden för imorgon skall man upp med tuppen
Natti natt
Kram
L

3 kommentarer:

  1. Så snygg. Ska till stan idag och leta kuvertväska... Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Så snygg. Ska till stan idag och leta kuvertväska... Kram Suss

    SvaraRadera
  3. Tackar :) hoppas att du hittar en riktigt fining :) ha de fint! Kram L

    SvaraRadera