torsdag 30 april 2015

Valborg


Hej på er denna underbara valborgsmässoafton.
Här har vi haft sjukstuga hela veckan lååång, men nu äntligen så börjar maten smaka för små skatterna och vi väntar oss en toppen helg med go mat och gott sällskap. Skal bli så himla kul att komma ut bland folk igen, herreguuud det kändes lite som om väggarna började falla på en så småningom *hehehee* 

En liten valborgs selfie
Lite färggranna helgblommor fick hänga med mig hem från plantagen idag. Kände för lite gladare och starkare färger idag och medans jag väntade på att bli upp plockad av gubben så passade jag på att ta en liten selfie med ett gäng vackra rosor. 
Hehehee... är usel på att ta bilder på mig själv men men.

Nytt hår
Lite ny hårfärg och en ordentlig klippning typ 15cm  rök ooops, känns super kort nu och är fortfarande lite ovan med färgen som går mot koppar ännu men jag gillar den massor. Vill ha mera  typ orange/morot hahahaaa...


Att fixa till lite inför valborg
Snälla farfar kom och skötte barnen en stund så jag och gubben fick åka till butiken, liten skön tumis stund utan barn som ropar VILL HAAA... vart femte minut. Skönt det också ibland. Väl hem komna så blev det lite blom och ballongfix för mig och munk bak för gubben. De smakade mumsfilbappa *nam nam*

Nu skall jag njuta vidare av den underbara kväll. bland alla ballonger, ljus och ett glas vitt.
Ha de gött
Kram
L


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar