torsdag 16 april 2015

Lite snygga vår naglar


Hej på er!
Här har det varit tyst alldeles för många dagar nu. Men vad gör man då tiden och orken inte räckt till, men nu hoppas jag verkligen bacciluskerna har gett sig iväg och vi får vara krya och ta emot våren med öppna armar.
 Medans jag har legat inkurad i filten och kikat på alla inspirerande trädgårds program som kommit på teven om dagarna så har jag börjat drömma om inredning av terasserna, rabatt fix och vad jag skall plantera för fint fin denna vår. Som jag har väntat på denna vår, 
men lite mer värme skulle inte sitta helt fel.

I love my new nails...
I början av veckan var jag och fixade till naglarna, och oj så nöjd jag blev tyckte att de blev tok fina.
Stort tack till Alexey på Beauty Bay som gjorde ett toppen jobb.

Snart fredag
Imorgon väntar jag mig en toppen dag. Jag och några jobba kompisar skall iväg på en intressant kurs och sedan på kvällen blir det att träffa några kompisar. Hur kul som helst, nu får vi bara hoppas att febern inte överraskar någon annan i stugan.

Snart krama kudden. Önskar er en fabulous start på helgen.
Kram
L




2 kommentarer:

  1. Suck för alla dessa bobbor som florerar överallt! Och OJ vilka vackra Hollywood-naglar! Wow-faktorn är hög! Trevlig helg till dig!

    SvaraRadera
  2. Ja usch och fy för dem :/ tackar ja visst är de fina, älskar dem. Hur skall ja kunna vara utan nånsin igen *hehehee* Trevlig helg!

    SvaraRadera