tisdag 3 februari 2015

Att ha haft en mysdag



 Mysdag blev det denna tisdag till 100%
Känns som om jag hunnit med så himla mycket ikväll. Tvättat och vikt bort all tvätt , äntligen försvann det lilla mount everest berget av rentvätt. Blää för det men nu är det gjort, skönt så.

Lite ditt & datt
Det har byggts tågbana, kollats på pippi, bloggats lite, gjorts läxor och kramats i massor. 
En helt toppen kväll helt enkelt. 

Den minsta skatten som sitter och myser framför teven och smaskar på lite russin och mår bara hur bra som helst och lilla Alma som bara väntar på ett eller några fallande russin *heh* 
Inte lätt att vara hund minsann.


 Smutteli smutt
Vi föräldrar smuttar på varsin kopp kaffe och bara njuter av en helt vanlig tisdag kväll en bra sådan. Trots alla femtio elva bilar, legobitar, tågbanor och bratz dockor mm. Men konstigt nog så stör det mig inte ett dugg fast vardags rums golvet är täckt av leksaker SO WHAT... 
Man kan ju inte alltid ha det tipp topp.
 Eller hur??
Hahahaaa.....Ända tills jag stiger på någon legobit då jag är sådär passligt sömnig efter att jag slumrat till på soffan och ungarna redan sussat sött i flera timmar. Fy det tar ju så jäkligt sjukt, best att jag plockar undan lite grann så att jag har en klar stig upp till vinden då John blund kommer på besök. 
Nu mysa vidare och se vad äntligen hemma har att bjuda på, kanske nåt som man inspireras av.

Ha en fiin tisdag och en toppen start på onsdagen "lill lördagen"
KramiZ
L



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar