måndag 17 mars 2014

Att ha en skön måndag



 Lugna sköna måndag kväll...

Här tar vi det lugnt ikväll och bara laddar batterierna.
 Läxorna är gjorda, med dottern och hon hade ju inte lust att ha teve mys med oss andra utan gick 
istället ut och lekte med några vänner.

Vi andra har tänt på lite ljus som vi gör nästan alla kvällar, älsklingen har tänt på brasan så det sprakar och känns lite extra mysigt. Sonens favorit film Emil i Lönneberga är på och alla är nöjda och mora i huset sitter med datorn i handen och kikar in på alla fin fina bloggar och inspireras av allas vackra hem & ide'r.
Vad pysslar ni med ikväll??




 Trollsländor & fjärilar

Favoritljus kopparna har fått komma fram ur "säsongskåpet" igen.
Känns lika kul varje gång man går i säsongskåpet och gräver då det känns som man alltid hittar nåt nytt utan att behöva handla nåt för att få en liten makeover.

Är så himla glad... 
Har hittat nåt som jag länge drömt om och velat ha. Men mer berättar jag inte, det får ni se senare i veckan, inget märkvärdigt men en ganska stor "möbel"
=) 
Nu skall jag chilla vidare.
Ha de gött
Kram
L





2 kommentarer:

  1. Mys pys! Ja det är en positiv sak med höst och vintermörkret..att man kan tända ljus :)
    Nu blir jag nyfiken på din "möbel". Låter spännande! :)
    Hoppas du får en fin fredag imorrn.
    Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Finns ju inget bättre en att tända en himla massa ljus, jag brukar ju ha på ljus på sommaren också =) Snart får du se =)
    Kram

    SvaraRadera