lördag 8 februari 2014

Elefanter


 Sköna lördag och tråkiga slaskväder.
Idag var planen att vi skulle fixa en liten matsäck och packa ner skrinn skorna och gå till skrinnsko banan och ha lite skojj med barnen. 
Men nej så blev det inte det satsar vi på imorgon om vädret är lite bättre.
 Idag har vi haft en pyssel dag.
 Barnen har limmat, ritat och målat med vattenfärger. 
Själv har jag flyttat på lite saker fixat och piffat och gubben har pysslat med sitt.
 Riktigt skönt att bara vara!



Elefanter är söta...
Som jag berättade för er i förra inlägget så har jag liksom fastnat lite på det här djungeltemat. 
Är lite trött på alla ränder och grafiska mönster vill ha nåt nytt, nåt som jag inte haft förut.

Var in en sväng till indiska och med mig hem kom några nya bords tabletter med elefanter på. 
Så fina tyckte jag lite annorlunda mot vad jag haft förut. 
Mycket lätt och billig förändring.
Tok gillar dem!




Pippi på rosa!
 Rosa bamse stora tant neijlikor är helgens blommor. Finisar....
  Nu myslyx med familjen och på schemat står byggning av tågbana.
 Hejj och håå ha det bra
Kram/Linda



2 kommentarer:

  1. Fiiint med djungeltema!! Och tabletterna var perfekta hos er! Har du annars sett nya elefantkudden hos oss på zbh? Riktig tjusig med applikation ist för tryck. :-)

    SvaraRadera
  2. Tack snälla!
    Nej dom har jag ju inte kollat in måste genast gå och kika.
    Tack för tipset!

    SvaraRadera