lördag 28 december 2013

Morgonmys


 Morgon lyx på gång! 
Efter en lite sämre natt då lille gossen har vaknat typ 10 gånger, 
och jag känner mig verkligen ganska mör. 
Så passar jag på att ta en liten lugn morgon stund till många koppar kaffe, några tända ljus och plockar fram nyaste nya inrednings tidningen så länge gossen
 tar sig en tupplur.
*skönt*

Några nya Tine k ljuskoppar har hittat hit.
 Hittade den coral färgade på rea vid säde igår och den stora klar färgade.



 The christmas tree...
 Årets julgran är väldigt sparsamt pyntad, dels för att jag tycker att granen är fin som den är men också för att vår minste är expert på att plocka bort alla bollar hela tiden. 
Men riktigt nöjd är jag över den ändå. För lite pynt enligt många men perfekt för oss.

Vad gör ni idag då??
Kram
Linda








2 kommentarer:

  1. I love Tine K decorations :) Have a nice weekend.

    xx.Sanna

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Hoppas du har en riktigt fin kväll och bubbel vid tolvslaget!
    Gott Nytt År!
    Kram

    SvaraRadera