lördag 26 oktober 2013

Weekend


Tjingeling..
Underbara lördags morgon, var uppe med tuppen idag för en gångs skull. 
Tände på lite ljus i morgon mörkret. Detta gillar jag med mest med hösten, att tända på en massa ljus både inne och ute. Det är mys och förstås helgblommor skall det ju också vara. 
Ett gäng med rosor i olika färger blev det denna gång, såg även att det har börjat komma tulpaner nu kändes lite tidigt men vad gör det de är ju så fina, kanske det blir tulpaner nästa helg! 
Jag och mina helg blommor säg, men skall det vara så ska de!! Ingen helg utan lite snitt blommor! Nån annan som har samma måste ???
Tråkigt regnväder ute idag men det gör inget. Blir en inne dag idag och en hemma dag för dottern. Lite god mat och så skall det bakas lite kokosbollar *namnam* och lite Disney filmer det blir vår lördag det =)











                                              
    Litet kaos bland alla filtar och dynor.....
Alla filter och dynor är framdragna på golven vilket hundarna i huset uppskattar jätte mycket.;)        Det har byggs kojjor och  busats en hel del och lillebror har full gas på hela tiden som vanligt han bryr sig inte i något tv ännu medans storasyster sitter gärna i timtal om hon får. 
Förstår inte vari får den lilla krabaten får all sin energi i från, ena stunden står han i vedkorgen och sen står han på bordet eller klättrar på stolarna. Huh  huh och nu då han dessutom märkt att jag inte kan lyfta honom så blir det ju inte bättre av det. OjoJ den lilla klätter apan =)

Nu skall det fixas lite mat till mina små apor!
Ha de gött!
Kram





4 kommentarer:

  1. Åhh vilken ljuvlig bukett med rosor:-)

    Tack snälla, det är en Rif. Jag köpte den hos AllRum!

    Må så gott
    Kram Susanne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Åhh den var så fin!
      Ha de bra!
      Kram!

      Radera
  2. Jag vet en till jag som hadd ganska full gas på för 15-16 år sedan ;) haha :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej nej det menar du inte ;) Jag som alltid har varit så lugn och snäll ;) Hehee..

      Radera