onsdag 30 januari 2013

Pärlisar


Hej blåsiga onsdag!!!
Vackra pärlisar handlades hem igår från plantagen. blev så glad då jag såg dem ÄNTLIGEN ....
Fick lite mera vår känslor här inne men när man ser ut känns det som om det är ännu läänge till våren, blåser och snöar som bara den.  
Usch och fy.....



 Dagen som skulle bli ute dag blev till inne dag, vi skulle ju fara och skrinna och åka lite pulka idag ha en lite ut flykt helt enkelt. Men istället blev det att städa och fejja här hemma. Plockade fram lite nya brickor och bort med det gamla. Hade än period då jag "samlade" på silver brickor,  varje gång jag var på nåt loppis så hade jag med mig en bricka hem och sedan då jag tröttnade på dem så tänkte jag sälja bort alla men som tur hade ju jag glömt bort samlingen min. 
Men bra så för det är så kul med variation på borden.

Blir nog bara en slappar kväll denna onsdag har gjort mitt idag och senare ikväll bänkar jag mig i soffan framför några av mina favorit program (farmen, mästarkockar och Mia på grötö som är min absoluta favorit. 
 Ett måste att se =)
Ha en toppen onsdag alla fina bloggisar
Kram

4 kommentarer:

  1. Ljuvig din ren/hjort. Varifrån har du hittat den? Vill också ha...

    SvaraRadera
  2. Jo hjorten är en av mina favoriter =), det finns de som också står men har ännu inte hittat den =( Hjorten har jag hittat från inredningsbutiken Säde som finns i Brändö (vasa). Hoppas att du också hittar en =)=) Lycka till!

    SvaraRadera
  3. Härlig bricka!! Blir sugen att fixa och dona själv, men jag tror soffan vinner i kväll i alla fall, haha. Ha en skön kväll!

    SvaraRadera
  4. Tack! Jo den är fin hela 2€ på loppis riktigt fynd =)=) Soffan är best det blir samma här nu då barnen somnat =) Ha en skön kväll du också!

    SvaraRadera