torsdag 18 oktober 2012

Höstlov

Full fart hela dagen lång. Jag och barnen hade en riktigt sovmårgon vaknade kl.09.30, trodde inte mina ögon när jag kollade på klockan men sååå skönt. Dottern tycker att det är så skönt med höstlov för då får man sova läänge =).
 Efter morgonmålet pös vi iväg på en loppis runda och sedan till butiken. Lata och trötta efter all loppis springande så blev det Mc donalds mat idag, Dottern jublade av glädje då jag sa vad vi skulle äta och lika glad blev gubben hemma då han såg maten på bordet =)
Det där med loppis gillar jag billigt, bra och återanvändning. Det blev lite leksaker till båda barnen, lite kläder och själv hittade jag en liten  Louis Vuittonväska. 
Allt för en liten peng, gud va jag är glad över de små fina fynden.

Snart jul ..jeee gillar inte alls den här tråkiga slask och mörka tiden på året . I väntan på lite ny snö och allt annat vinter skojj, så har jag städat skåpen och kollat på jul pynten. Blev så frestad av alla ljus slingor som jag hade i lådan så några av dem fick redan komma fram. Det blev en liten slinga "oriental" som den kallas, den fick sin plats på den stora tavlan i vardagsrummet. Känns direkt mycket mysigare här inne. Såg att de hade samma ljusslinga i prisma i år också, den är så fin och mycket annat fint hade de också. 
Måste hålla tillbaka lite med alla ljus och grejjer,men snart SNART får de komma fram!!!
 Nu iväg och natta barnen!
 Ha d gött =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar