tisdag 17 april 2012

En dag bland all tvätt.



Städa städa varje Daaag...............
Graviditeten börjar lida mot sitt slut, 4 weeks to go *jippii*. Blir kul att se vilken dag lilleman bestämmer sig att komma ut. Hoppas att det blir lite tidigare än beräknat som det gjorde med förra, i morgon skall jag till läkaren och det skall göras en vikt uppskattning på bebben. Väntar så hårt att se den på den lille som buffar, vrider och vänder på sig därinne.

Mitt i allt väntande håller jag på förbereder allt, vill helst bara njuta de första veckorna då jag kommer hem och bara spendera tid med lillen och familjen. Så nu tvättas det fönster, dörrar, speglar m.m. allt möjligt.
Idag iallafall blev det en dag i grovköket då det skall tvättas och tvättas. Alla små bebiskläderna skall tvättas och vikas =) + allting annat.
Har något smått kvar som skall inhandlas och fixas har bara lite besluts ångest
för de saker som fattas.
Det som fattas är : en söt filt, nappar,sängkläder, tutt flaskor och en babymobil. Skall sätta in lite bilder ikväll på det som jag hittat på nätet så får ni se. Hittade åtminstone söta trasor med små gråa stjärnor på från www.snutten.se. då har jag åtminstone en sak bort från behöver ha listan...
Nu blir det kaffe och bulle i det lugna före jag skall hämta hem vildingen från dagis.

Ha de best/ Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar