fredag 27 april 2012

Beslutsångest..


 Fin och fräsch för vår, sommar och sol.
Har blivit helt pippi på kläder skär skilt sommar och vår kläder. På samma gång som jag var och shoppade babygrejer och maskerad kläder till tjejen, så kunde jag inte hålla mig från att gå in till Benetton och Aukia. Älskar alla minus 50% och 70% hyllorna som jag har börjat hitta på sista tiden som är på både gott och ont. Hittade den ljuvliga turkosa tub tunikan från Bennetton och klänningen från svea som är i marin stil, är så super nöjd med dessa fynd. Blev även lite underkläder från björn borg i fräscha färger och skönt material.

 Icke picke pöööö...
Men ett litet problem har jag. Hittade ett par super coola flip flops från Ted Baker. Har aldrig hört talas om det märket förut men de hade super fina grejjer. Flip flopsen är gjorda i silikon och var super sköna på foten och hade det där lilla extra, som jag gillar. Bling bling...
 Men då har jag också hittat ett par andra sötingar från Lexington som är blå med små stjärnor på. HJÄÄÄLP mig Snälla ! vad tycker ni?? har beslutsångest.

3 kommentarer:

  1. Båda flip floparna är fina tycker jag men allra först fastnade jag för de med stjärnor så min röst går till dem :))

    SvaraRadera
  2. Kanske ja måst köpa båda?? =) måste fara och prova de från lexington och se hur de känns. Varför fastnar man alltid för såna som kostar lite mera?? =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. det måste vara en kvinnlig egenskap... ;) Köp båda, låter som en bra idé!!

      Radera