lördag 5 november 2011

I'm back.....

Tadaaaa en liten förnyelse blev det, men är juh ingen datanörd så min talang räckte inte längre en såhär.
Men äntligen så det DAGS att börja blogga igen fy usch vad jag har varit lat.
Men ibland finns det varken tid eller ork.
Men nu j*vlar skall det bloggas,
måste
verkligen ta mig själv i nacken med massor med
saker framförallt med detta.
Kanske huvudet börjar funka så småningom igen =)


En trött och seg lördagsbild på mig...fräschare skulle man juh kunna vara. Men vackert så =) Finns väll inget mysigare än eld i brasan, leggings, varma stickade strumpor och min nya stickade tunika från H&M.
Sköönt.


Denna helg skall hela familjen njuta till 100% allhelgona till ära. och snart blir det middag hos min kära mamma och pappa. Men först skall gubben och dottern hejja på travhästarna (herregud ljudnivån är typ 200 decibel hemma hos oss), de väntar sig en stor vinst. I DON`T THINK SO.... De är så säker på vinst heheee...upp till bevis, alltid kan man juh hoppas.

Hemma hos oss finns det toffsar lite här och där...
På höstlovet var jag och dottern iväg till stan och köpte en
ny hissgardin till köket. Gardinen är av märket svanefors och köp från Onnen Sydän. ganska nöjd blev jag,
nytt med lite randigt. Snart blir det jul jul rött på rött =)
ÄNTLIGEN.......
Terassen är klar, är super nöjd med slutresultatet. Herrn i huset bestämde sig för att vi skulle ha led belysning i den. Ser riktigt snyggt ut,
lite extra!

Ha en skön lördag allihopa..
See you SOON..
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar