måndag 22 augusti 2011

Vitriinskåpet hittades








Tjodilooo.....

Jipppiii nu hittade vi äntligen ett vitrin skåp. Av en slump sprang jag på det vid säde, jag var där för att köpa en inflyttnings gåva till en god väninna =)
För en gång skull var tajmingen perfekt
Och att det dessutom inte blev en i vitt utan i tik. Är super nöjd över den.
Skåpet är från riviera maison, trodde aldrig att ett sånt skåp skulle
hamna hemma i vårt vardags rum. Men så blev det.
Nu väntar jag bara på mera tid så jag får plocka porslin, glas m.m. in i skåpet och organisera i de andra lite bättre, det kan behövas =)
Blev så inspirerad och glad över skåpet så jag knäppte lite bilder från olika vinklar av vardags rummet efter både små och lite större förändringar.

Nu skall det höst pysslas här, plockas rönnbär m.m
Känns surt då sommaren är över men super mysigt med alla ljus och lampor i kvällsmörkret.

Kram







2 kommentarer:

  1. Snyggt vitrinskåp, även jag stordiggar Riviera Maison. :)

    SvaraRadera
  2. Jo tycker att riviera maison har super fina saker. Är super nöjd över skåpet. Vi har så mycket vitt från förr här hemma så det behövdes något med mera volym, stort, kraftigt och lite murrigare så då blev det denna =)

    SvaraRadera