fredag 22 juli 2011

Semester..


Vackert med snitt blommor.....



Hejj igen!! Det blev en liten otippad paus från bloggandet och allt annat som har med datorn att göra. Vår lilla Alma vovve hade fixat sladdarna, så det blev lite snopet då man skulle knäppa på datorn och allt var bara svart. Men nu är det fixat.

Tänk att man har så otroligt fullt upp då man har semester. Nu har det gått två veckor sen jag började min semester men som tur har man 3 veckor kvar, för jag har MASSOR som skall göras. Vi har fått gjort en hel del på husets fasad och fint blir det, ser så framemot att ta få njuta och ta foton och visa det man väntat och jobbat med länge.Att få allt det färdigt och att fixa det sista piffet.

För en gångs skull tog jag mig lite egen tid till att andas ut i det lunga så då blev det en sväng till Gårdsbutiken Quriosa och få något helt annat att fundera på än mat, barn, gubbe, städa m.m. listan kan bli lång.
Som vanligt så kommer man juh inte tom hänt hem från quriosa nej nej...
Denna gång i påsen låg det en ganska stor vit dyna med broderat mönster och knytband på baksidan och sen en lite mindre randigt dyna med små "tassels" i varje hörn.
Köpte även för första gången miljövänliga rengörings medel, Maison Belle All Purpose som hade en jätte härligt doft av apelsin, lavendel och nejlika. Blev förvånad då laminat golvet glänste sååå fint, det har varit svårt att undvika ränder på det men nu slapp ja det *Happy*

Ha det bra
Kram


1 kommentar:

  1. En dag måste jag bara komma hem till er och fotografera.He en fin dag!Kramar,,,Sanja :)

    SvaraRadera