söndag 19 juni 2011

Quriosa 1 år

Ljuvlig doft på detta doftljus, luktar nystädat och fräscht hela tiden.
En stor favorit

Quriosas uterum





Mitt i allt gårdsarbete tog jag och dottern ett besök till gårdsbutiken Quriosa. De hade 1års dag på fredag, men jag hann tyvärr inte dit före stängnings dags. Men det gick juh bra att fara på lördag.
Denna gång hittade jag en vit låda i trä med fack i.Perfekt till köket den var praktisk att ha olika flaskor och kryddor i m.m . Har varit trött på alla flaskor och peppar/salt kvarnar som alltid stått på fel plats. Så nu är alla samlade på ett och samma ställe, perfekt!

Quriosa hade byggt ett fint nytt ute rum som var fylld med all möjligt smått och gott.
Gården var fylld av både gammalt och nytt, fick igen en gång massor med inspiration från det lilla sommar paradiset.

Är super nöjd med denna dag har fått gjort mycket både ute och inne .Har krattat och förberett hela dagen så snart hoppas vi på en fin gräsmatta. Denna sköna söndag kväll skall vi göra i ordning lite god mat och fira min försenade 25 års dag med älsklingen.

Ha en skön söndag allihopa!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar