tisdag 17 maj 2011

Tuesday

Så var det tisdag igen. Kände mig riktigt utvilad efter god sömn i den renbäddade sängen.
Skulle kunna ha renbäddat hela tiden, det luktar så gott och känns som bara aldrig skulle vila stiga upp utan bara vara men det går inte för sig. Satin påslakanen har jag köpt från Hemtex, har varit super nöjd med deras kvalitet och urval.
Köper inget annat en satin påslakan numera,
de e så skööönt

Igår var jag till läkaren igen, som sa att jag har en inflammation under foten och det hela slutade med att jag fick en kortison spruta under foten och en vecka sjukledigt till. Känns supertråkigt skulle inte alls ha tid med något sånt här dessutom skall vi fara efter lilla söta hundvalpen på lördag, suck. Men vad gör man...
Som tur verkar det som om kortisonen verkligen hjälper det känns betydligt
bättre idag, hoppas bara att det
håller i sig.

Kram

2 kommentarer: