torsdag 19 maj 2011

Hund sängen





Idag kom hundsängen till lilla " Alma". Är super nöjd tyckte att den var så fin, sängen är från www.petenkoiratarvike.com. Dom hade i många olika stilar och färger, dom jag såg först såg väll sådär ut enda tills jag hittade den här. Är så glad och förväntans full ser så framemot att träffa de nya fyrbenta familje medlemmen. Nu har jag allt sängen, halsbandet från Lisbeth dhal och kopplet, så nu är det bara hunden som fattas. Vi startar tidigt på lördag morgon så att vi säkert hittar och att vi framme i tid. Funderade om vi skulle lite hinna se oss omkring i Jyväskylä och kanske shoppa lite grann få se hur jag orkar med denna värk i foten som aldrig vill ge med sig, bättre har det juh blivit med inte till räcklit bra.

Många tycker säkert att jag är fånig som är kräsen med hurudan säng hunden skall ha, men varför skall man köpa den första bästa då till och med priset är samma på de mindre fina och de fina. Sängen skall juh synas och vara framme hela tiden så klart att den skall vara fin. Själv vill man juh också ha en fin säng med fina lakan.

Ha en trevlig fortsatt dag
Kram

3 kommentarer:

  1. Tror int du Nasse var avundsjuk på Alma nutå tå hon får såde fin säng? ;)

    SvaraRadera
  2. Jo kanske na liti, men han for juh också ny säng snart men hans kom int na än =)

    SvaraRadera
  3. Det är alltid mkt roligare med fina prylar som passar in än mindre fina prylar. ;)

    SvaraRadera