måndag 9 maj 2011

Hallen





Det verkar verkligen som om måndag är min oturs dag. har ibland haft sjuk hel men inte tänkt mera på det, men i helgen blev till och med vaden sjuk av det och kunde knappt gå. Så idag var jag och visade upp fossingen och de sa att de troligen akilles inflammation, så nu blir det att vara hemma och vila. Det blir dagar med tidningsläsning och bloggande, hopperligen får man massor med inspiration av det.

Nu håller jag på att fixa till det i hallen, den är ganska stor men det är dörrar lite här och där så den är inte så lätt inredd. Fick i alla fall en stor spegel på den enda lediga väggen som jag är väldigt tacksam över det var nummer ett på listan på vad man måste ha i en hall. Skulle gärna haft en byrå men dit rök den väggen på grund av att vi valde att ta en inbyggd trappa så att man skulle få lite mera förvarings utrymme. Men jag antar det är nåt man måste acceptera man kan juh inte få allt man vill ha, och med tiden hittar man bara på vad mera man skulle vilja ha och hur det också kunde gjorts. Nån som har bra tips till hallen min?

I helgen plockade jag fram mina favorit skor från calou, så söta och bekväma och de finns i massor med olika färger. Rekomenderar dessa skönheter varmt.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar